A hole on the toilet wall: adamlar resmen yapıyo

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Ocak 2009 Cumartesi

adamlar resmen yapıyo

didi yine yaptı yapıcağını..
her sene bana yapıyo zaten böyle en az bi tane..
hiç bi şey anlamadınız o zaman en baştan..
şimdi ben öyle müzikti şeydi konuşmaktan pek hoşlanmam..
konuşmam da zaten kimseyle..
en yakınımdakiler bile bilmiyodur belki büşü ne dinler ne eder..
dediğim gibi hoşlanmıyorum konuşmaktan..
her neyse böyle konular didi'yle konuşulur
bunun sebebi de didi ben severim neden hoşlanırım çok iyi biliyo..
ve zaman zaman öyle şarkılar keşfedip getiriyo ki inanamıyorum..
bugün yine mc'de kahvelerimizi yudumlar iken
yüzünde şu an tanımlayamadığım bi gülümsemeyle
"büş sana bişi dinleticem" dedi
dinletti de.. xD
dinlemez olaydım
duymaz olaydım şu şarkıyı
resmen eğitim hayatım hiç yemediği kadar büyük bi darbe yedi.. xD
ders çalışıcam çalışamıyorum,
kapatamıyorum şarkıyı..
10 dakikada 3 felsefe sorusu anca çözdüm..
ama şarkı çok güzeel..
ismini tabii ki vermiycem..
böyle konularda çok korumacı
daha doğrusu bencilimdir yok öyle herkese.. xD
hem zaten şarkıyı didi buldu ondan izinsiz böyle şeyler yapamam..
hazır başlamışken
didi'ye hayatıma kattığı şu şeyler için de teşekkür etmeden olmaz..
yirim kuzumu ben xD

1 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

reca ederim.