A hole on the toilet wall: anlamlandıramıyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Ocak 2009 Perşembe

anlamlandıramıyorum

feysde bi video gördüm şimdi
adamın biri bildiğin eline jileti almış parmaklarını böyle kesip kanatıp
sonra o kanla atatürk resmi çiziyo..
işte anlayamadığım şeyler listesine oldukça yükseklerden giren bi olay daha..
cidden anlamıyorum ne yani nooldu şimdi??
resim çizmek uğruna o parmakları pinçik pinçik doğradın
çizdin
allah için güzel çizdin evet ama
sonuç olarak nooldu?
ne halta yaradı??
"ahh kanıyla atatürk resmi çiziyo çocuk
nası vatan sevgisi
nası atatürk sevgisi bu aman allahım" mı dediler arkandan?
ben demedim mesela..
mala bak doğradı parmakları dedim..
hadi diyelim dediler..
millet orda dağda bayırda kendini parçalıyo
canından oluyo
sen burda iki parmak doğradın
nooldu yani vatanı mı kurtardın nedir??
böyle şeylere sinir oluyorum
anca gösteriş başka da bi halta yaradığınız yok zaten..
safi mallık.

2 küçük şişe sallanıyor:

Sercan Guls dedi ki...

aynen büş. birinin profilinde gördüm. tamam çiziyosun eyvallah ama neden kanınla.nasıl şovdur bu. sadece mazoşistlik. arkadşın profilinde yaptığığm yorum da şudur :

Sercan Gülsümoğlu 29 Ocak, 00:24'da
tamam iyi güzelde neden kanınla.
asla yapmam öyle bişe.
mazoşistlikten başka bişey değil.
abartı.

Büşra Mutlu dedi ki...

vatanım için parmağımı kanatırım o derece çok seviyorum ahuahuahau xD