A hole on the toilet wall: arizona dream

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Ocak 2009 Pazar

arizona dream

izledim..
üç haftalık bi bekleyişin sonunda izledim evet..
zaten bugün de izlemesem didi üstüme atlıycaktı :P
ve haarika bi film..
şimdi heyecanlanmadan teker teker gidiyorum..
öncelikle müzikleri haarika..
özellikle o mükemmel intihar sahnesinde çalan şarkın aman allahım yani..
yok böyle bi sahne..
gerçekten yok, müthişti resmen..
sarıp sarıp izledim o kısmı..
onun dışında benden alıntı yap diye bağırıyo zaten film..
karakterler desen bu kadar şuursuz, bu kadar dengesiz karakterlerin bi arada olduğu bi film daha önce izlemedim, bi daha izleyebiliceğimi de sanmıyorum açıkçası..
bayıldım resmen ulan..
didi'ye teşekkür ediyim mi o zaman ediyim bence onun filmiydi çünkü xD xD


ve gitmeden "hayaller" kuzum..

0 küçük şişe sallanıyor: