A hole on the toilet wall: ben böyle bi insan değildim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Ocak 2009 Salı

ben böyle bi insan değildim

ben ki bi zamanlar hiç bi dizinin hiç bi bölümünü kaçırmaz
hayatım pahasına da olsa izler idim..
oysa bugün yine unuttum gossip girl'ü..
kafam o kadar yerinde değil ki..
işte bu yüzden şu sene bütün dizilerimi izlemeyi bıraktım ve yazın izliycem hepsini diyorum..
çünkü böyle olmasından nefret ediyorum yok bi bölüm kaçırdım,
yok kıyısına köşesine baktım
yok o sırada ders çalışıyodum filan..
iki arada bi derede kafamı tam olarak izlemedikten, bölüm bittikten sonra evi içinde konuyla hiç bi alakası olmayan masum insancıklara
"acaba haftaya nolucak yaa çok heycanlıyııııım" temalı işkenceler yapmadıktan sonra ne anlarım ben dizi izlemekten..

0 küçük şişe sallanıyor: