A hole on the toilet wall: biri ipek ongun'u durdursun

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Ocak 2009 Cuma

biri ipek ongun'u durdursun

geçen gün d&r'da dilşutla aynı kulaklığı paylaşmaya çalışırken gördüm
yine kitap çıkarmış
adını hatırlıyamıcam şimdi
bir genç kızın gizli defteri-8
gerçi gençlik mençlik kalmadı..
bebiş gelmiş onla ilgiliymiş kitap..
yeter ipek teyze valla kusucam artık..
resmen ortaokuldaydı seri başladığında serra..
liseye gitti,
üniversiteye gitti,
mezun oldu oktay'dan ayrıldı başkasına aşık oldu
onlar evleniceklerdi sonra ama benim okuduğumda evlendiler mi hatırlamıyorum
sonra eah dedim bıraktım sen yılmadın bi kitap daha çıkardın,
şimdi de bebek olmuş..
yeter be kadın..
valla yeter..
başka konu mu bulamıyosun aş artık şu serra'yı yeni karakterler olaylar yarat nedir yani..
harry potter bile 7 kitap sürdü o kadar yırttı millet kendini 8 olmadı, olmuyo
nedir sendeki bu hayır 35 nesil benim kitaplarımla
serra'nın toz pembe anılarıyla büyüycek
yakın gelecekte türkiye sınırları içinde kitaplarımı okumamış genç kız kalmıycak hırsı anlamadım ki..

0 küçük şişe sallanıyor: