A hole on the toilet wall: bugünü yas günü ilan ediyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Ocak 2009 Çarşamba

bugünü yas günü ilan ediyorum

And then we continued blissfully into this small but perfect piece of our forever. *The End

resmen bütün geciktirme çabalarıma rağmen kaçınılmaz son gerçekleşti
ve breaking dawn bitti..
ağlıycam şimdi,
çok kötü oldum..
bitti bi daha twilight yok, edward yok,
nolur edward'lı sahneler gelsin diye merakla beklemek yok
yok yani..
sanki böyle gerçek dünya'ya geri dönmüşüm gibi oldu..
iğrenç oldu..
çok üzülüyorum.
bu yüzden bugünü yas günü ilan ediyorum
bu gün blog yazmıycam..
ya da yazıcam niye yazmıyorum
bugün edward'ın ve twilight saga'nın ardından ağıt yakıcaz..
asla varolmamış hayatımın ağıdını yakıcaz..
hatta ismine de "requiem for a dream" dicez..
tamam tiksinçleşiyorum ama valla çok acı çekiyorum şu an..
ouff moralim bozuldu gidiyorum ben..
ama gitmeden itiraf ediyorum ağlıycak gibiyim dedim ya
biraz ağladım bile.

0 küçük şişe sallanıyor: