A hole on the toilet wall: gelinlikçinin vitrini

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Ocak 2009 Pazartesi

gelinlikçinin vitrini

yaa eve metroyla geldiğim zamanlar bi gelinlikçinin yanından geçiyorum ve açıkçası gördüklerimi paylaşmak istiyorum..
şöyle
tek tarafta gayet hoş beyaz tüllü müllü,
kibar, narin masumiyet simgesi olduğu söylenen beyaz gelinlikler var
ki zaten beklenen de bu sorun burda değil..
beni rahatsız eden dükkanın en sağ tarafındaki vitrindeki o garip iç çamaşırları..
valla çok garip öyle böyle değil..
insana olayın ne kadar çirkinleşebiliceğini gösteriyo yemin ediyorum..
nerde masumiyet yok öle bişey..
hani yeni evlenmiş ya da evlenicek kızı olan babalar filan görse
bilmiyorum yani yazık yapmayın böyle adamcağızlara..

4 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

yoğun istek(!) üzerine geri dönmüş bulunuorm ben ve yorumlarım hazırlar. gelinlikçi fikri pek yaratıcı diil ama sende haklısın kuzum daha ilgnç bişi yaşamadın ki bugün. ayrıca ben yanında çamaşır olayını garip görmedm bence garip olan evlenen bi insann bu gerçeklerden haberdar olmaması olurdu xD

**bushu** dedi ki...

garip olan yanında çamaşırcı olması değildi zaten..
çamaşırcının vitrinindekilerdi dilşut bilmiyosun çok korkunçtu yaa..
damlayla gizem'i gördüm bi kere ben bugün..
kuzularımı xD
sıkıcı deme günüme xD

dilsad dedi ki...

öyleyse sıkıcı diil mükemmel bi günmüş.

**bushu** dedi ki...

aferm.