A hole on the toilet wall: karne günü

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Ocak 2009 Cuma

karne günü

pek hareketli
pek ordan oraya bi gündü..
sabahın 10'unda okulun önündekidurakta buluştuk..
simitçiye gittik kahvaltı yapmak amacıyla..
bize gelen haberlere göre sivil gelenlere saat 12 den önce sivillere karne vermiceklermiş..
iyi..
ölmüyoruz zaten karne alıcaz diye xD
kaç senedir alıyorum açıkçası hiç bi ilginçliği kalmadı..
karne günleri sadece okuldan erken çıkılan ve mutlaka bi yerlere gidilmesi gereken gündür..
asla direk eve gidilmez..
bunca sene yapmadım
bundan sonra da yapmam..
her neyse nerde kalmıştım??
simitçideyken "gelin okula alıyolarmış.. tören mören.."
törende ne işimiz var diye düşünürken "aa didi sınıf birincisi onu çağırcaklar" dedik..
girdik okula
aldık karneleri filan..
bu arada biz okula giderken beyza'yla selma selma'nın kardeşinin karnesini almaya gitmişlerdi.
baya bi beyza'yı bekledik okulda..
sonra "eeaah.. gidelim o yetişsin arkadan napalım" dedik..
sıkıldık çünkü.
tarmvaya bindik eminönü..
vapur iskelesine gittik..
bekliyoruz oraya gelicek beyza..
ilk vapur kalktı biz beklerken
sonraki geldi 20 dak.'da bir geliyomuş..
ama zaman geçiyo beyza ortalarda yok..
son 15 dak.
son 10 dak.
son 8 dak.
ve son 6 dak. içinde selmayla göründüler ufukta..
bindiko motorlu deniz taşıtına..
denize karşı toplu bi "second love dinlemecilik" yaptık
gittik üsküdara..
yemeklerimizi yedik..
hava kötü olmasaydı ne güzel açıkta oturabilirdik ama oturamadık tabii
fırtına bile vardı biraz..
sonra kalktık yine vapura bişeye bindik..
geçen sene çektiğimiz fotoğrafların nerdeyse aynılarını çektik..
sonra "içemeye gidelim mi laan??" gibi bi durum oldu..
o zaman taksim'e..
gittik..
içemedik..
karne günü gençlik akın akın içmeye mi koştu naaptı kimlik sorucakları tuttu köpeklerin..
e napalım??
tophane diyen bi grup var
diğer bi grup beatles'a gidelim diyo..
ben nereye olsa giderim hallerindeyim..
snra beatles'a karar verdik..
masa birleştirmeli, koltuğa sıkışmalı bi oturma faslından sonra
çeşit çeşit sıcak çikolatalarla mutlu mesut bi grup gençdik o an..
bi de geçen gittiğimizde garson kızdı
hiç mutlu olamamıştık -evet kız garson sevmiyorum-
bu seferkiler çok tatlıydı.
hele çocuklardan bi tanesi sıcak çikolataların hangisinin çilekli hangisinin muzlu olduğunu anlayabilmek adına bardaklarımızı koklayınca ister istemez yüzüme bi gülümseme geldi
"evet işte görmek istediğimiz hareketler bunlar" diye düşündüm..
mesafeli garson sevmiyorum arkadaş..
ama çocuk çok şekerdi yaa..
her neyse işte kaçta gittik kaçta kalktık emin olamadığım için bi süre veremiycem ama bi süre de orda oturduk..
sonra 71t ile fındıkzade
ardından 92c ev :/
şurdan iki saniyede anlatıp bittiğine bakma deli gibi yoruldum..
hatta otobüste bi amca yer verdi
"geç kızım otur ayakta zor duruyosun" diye
%100 itaatle hiç duaraksamadan dayadım popoyu düz zemine..
sonra geldim işte eve..
karne gösterme filan..

bi de sercana blog aldık..
2765476235 deneme sonucunda herçeyi doğru ayarlayabildim evet..
adresi de şu oluyo
ohh çok şükür xD

0 küçük şişe sallanıyor: