A hole on the toilet wall: krep

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Ocak 2009 Cumartesi

krep

insanların bloglarında bakınırken krep tarifi gördüm
karnım da aç
dedim yapıyım bakalım nası olucak..
gitim mutfağa
önce yumurtayı pijamama kuruladığım için
ardından krepi sahanda pişirmeye çalıştığım için
azıcık ayıplandım
malzemeleri koydum filan..
yumurta çift sarılı çıktı
ama diğer malzemeleri arttırmadım
"farketmez nolucak ki bi yumurta sonuçta bu da" diye düşünerekten..
pişirdim..
sonra iki kişi bi krepi ters çeviremedik
yırtıldı filan..
sonra herkes krepime sulandı
sinirle azıcık verdim..
üstüne pınar beyazımı sürüp odama geldim
sonra baktım tadına biraz iğrenç gibi olmuş
annem içerden "yumurtası çok olmuş bunun" dedi
zorladım kendimi yedim biraz daha
ama yok yenmiyo
tiksinç eögh..
gururuma da yediremedim o kadar uğraştıktan sonra gidip "ben beceremedim iğrenç olmuş bu" demeyi
gittim "yaa yalnız ben aç diilmişim şimdi farkettim.. yer misiniz??" diyerek mutfağa
tabağı emreye devrettim ve direk buraya geldim..
krep faslı bugün bitmiştir..
bi daha denemek filan yok.
resmen mide bulantısını kolayla bastırmaya çalışıyorum..
ıyh..

0 küçük şişe sallanıyor: