A hole on the toilet wall: çılgın seni.

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Ocak 2009 Salı

çılgın seni.

artık hayatımın temposuna ayak uyduramaz oldum.
geçen gün naaptım alnatsan inanmazsın o derece..
şimdi benim uçlu kalemin kayboldu tamam mı
normalde başka kalem kullanamam
ama evde kalem yok normal kurşun kalem kullanıyım bari dedim..
ay resmen anlatırken bile tüylerim diken diken oluyo
acayipti yaa
neyse ucu açık değil
dedim açıyım ben bunun ucunu..
bak şimdi sıkı dur bak
kalp hastaları, hamileler filan devam etmeyin isterseniz
şimdiden adrenalin pompalandı her bi yanıma
hazır mısın??
söylüyorum..
kalemtraşı tutup kalemi döndürüceğime,
kalemi tutup kalemtraşı döndürdüm..
inanabiliyo musun??
yok böyle bişey yaa
yani o kalem çöpe düşücek diye nası gerildim anlatamam.
çılgınlık biliyorum..
çılgınım..
afdgdsytdfshg.


şaka bi yana resmen sıkıntıdan patliycam haa..

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

rahatsız xD

Büşra Mutlu dedi ki...

ay ken fiyıl dı preşır its geding klosır nav.

ayrıca ingilizce okuyup türkçe yazmak çok zor açıkçası.. xD