A hole on the toilet wall: neden??

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Ocak 2009 Cuma

neden??

şimdi dönem ödevi bahanesiyle twilightla ilgili ne bulsam okuyorum..
ve bişey farkettim insanlar eclipse'i sevmiyo..
new moon'u çok daha iyi buluyolar filan..
halbuki ben new moon'a resmen sadece katlanmıştım ve new moon benim gözümde eclipse'in yazılması için nedenler üreten kitap..
bence serinin en güzel kitabı eclipse..
bi kere fire and ice tek başına yeter..
üstüne bi de "compromise" var
şu iki bölümü dilşut'la kaç kere okudukm hatırlmaıyorum bile xD

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

ah ah eclipse'e kimse laf etmesin. çok feci kızarım. bence twilight-midnight sun kitaplarını ilk kitaplar olduu için sevdiğimiz düşünülmezse eclipse serinin en güzel kitabı :)

Büşra Mutlu dedi ki...

bence de twilight saga'yı twilight saga yapan kitap eclipse'dir bi kere..
new moon'u başarılı buluyolar hani jacob'a yöneliyo ya başarılıymış bu yüzden..
nalaka?
en iyi konu bi kere eclipse'deydi..
new moon sadece geçiş kitabı.. üçlemelerin 2.si gibi onlar da hep -genelde- tırt olur ya xD