A hole on the toilet wall: çok fena kazıklanıyoruz buna ne diyosun?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Ocak 2009 Cumartesi

çok fena kazıklanıyoruz buna ne diyosun?

bak şimdi aklıma geldi..
bugün d&r'da yine yabancı kitaplara bakıyoduk..
shakespeare, charles dickens filan kafam kadar kitaplar var böyle
işte "complete works of.." tadında
didi'nin dönem ödevi de charles dickens'la ilgili
alıyım mı şunu filan oldu
kitabı sorduk ve fiyatı 14 TL
herkes bi "hö? nası 14?"
ve bu kitap yurtdışından geliyo öyle düşün..
onun dışında harry potter'lar var aşağıda normal kapaksert olanlardan değil
hangisiydi hatırlamıyorum melez prens olabilir 8 dolar.
biz ne kadara aldık?
40 filan heralde..
dahası ben eclipse'i 16 YTL'ye mi ne almıştım öyle bi şeydi..
epsilon çıkarttı işte türkçesini kaça satıyo??
25 YTL.
gerisini sen hesapla..
türkçelerine ödediğin farkları adam gibi bi kursa yatırsan
hem dil öğrenirsin hem orjinalini okumuş olursun..
haksızsam haksızsın de şimdi xD

2 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

oscar wilde.

**bushu** dedi ki...

hadi yaa nası atmışım xD
iyi oscar wilde olsun..
ama biz orda charles dickens'a baktık xD