A hole on the toilet wall: paramore-decode*evet aynı konulu ikinci blog

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Ocak 2009 Cuma

paramore-decode*evet aynı konulu ikinci blog

evet sonunda taptaze kotamla dilşut'un yoğun istekleri üzerine decode'u tekrardan izledim..
ve evet o adam çok taş olmuş..
bas çalıyo Jeremy Davis isimli bi arkadaş
ama benden tavsiye direk klibi izleyin çünkü diğer halleri çok mal
o klipte bütün potansiyeli açığa çıkartmış
kesmiş saçları filan...
ve evet bunu anlatıp gidicem m sandınız??
hayır kuzum sizin için çalışıyorum burda..
yemedim içmedim aradım ve buldum!!
buyrun:


dilşut hanım bu kıyağımı da unutmayınız lütfen xD

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

ah ah ah ah xD yirimn ben onu. ben sana dediydim o çocuk çoooook taş die. ama bak asılmak yok o benm ben keşfettim :)

Büşra Mutlu dedi ki...

iyi be ne asılcam benim edward'ım var senin kıytırık bascına kaldım hıh.
ayrıca kendisinin bulabildiğim iki düzgün fotoğrafı var bunu da belirtmek isterim xD
ayrıca böyle mi teşekkür ediyosun dilşut hıh.
insan bi der "büş mütişsin benim için çok istekli olduğun halde dersinin başından kalkmış - ya da hiç oturmamış- aramış taramış, kesmiş, birleştirmişsin..
Allahım seni çok sevsin"
yok sen anca "asılmak yok benim o." de.


ayrıca evet dikkatinizi çekerim a'yı gene büyük yazdım..
böyle böyle açılcak o cennet kapıları bana :P

Adsız dedi ki...

oo sen buna kaldıysan. kızım beni kurtarıcak olan o beraber ettiimz dualar ama seni yakacak olanda aynı zamanda o dualar xD neyse teşekkürler büş artık kendisine bakmak için klibi izleyip durmama gerek yok. olsun iki tane taş resmi olması onun taş olmadıı anlamıan gelmio çocuk büyümüş adam olmuş kendi potansiyelini keşfetmiş. hmm biri ders çalışmak mı diodu. evet bende aynı sendenim bu gece. kısmet ilerleyen saatlerde bakarız :D

Büşra Mutlu dedi ki...

inşallah pek umutlu değilim ama xD