A hole on the toilet wall: sabah soğuğu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Ocak 2009 Cuma

sabah soğuğu

benim için günün en zor anı sabah sıcak yataktan çıkıp soğuk ortamda dolaşmak..
zaten insanın uykusu yokken bile hiç çekilmeyen o durum bi de uykum varken canımdan can alıyo..
ben de bu konuda düşündüm, taşındım ve bilim adamı arkadaşları şu fikrime kulak vermeye davet ediyorum..
bakın şimdi öyle olucak ya kolye gibi ya da bileklik gibi tenimize deyip bi şekilde üşüdüğümüzü anlıycak bi makine olucak..
vücut ısımızı ölçüp ona göre havadaki sıcak veya soğuk hava partiküllerini bize çekicek böylece vücut ısımızla çevremizdeki ısı her zaman dengelendiği için üşümiycez..
ama tabii her zaman onla gezemeyiz pili biter..
bu yüzden kendisi vucudumuzdaki ısıyla kendimi şarj edicek..
bunu biraz düşünün diyorum..
sabah yataktan kalkıp okula veya işe gitmek zorunda olan oldukça büyük bi kitleye hitap ediceksiniz düşünün bunları..
insanın poposuna 36 farklı yerden su fışkırtan klozet yapmaya zaman harcıycağınıza şunu yapın,
paraya para demeyin..

0 küçük şişe sallanıyor: