A hole on the toilet wall: sarcastic sudafed

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Ocak 2009 Salı

sarcastic sudafed

bak aklıma geldi yine..
yaa siz niye bana yorum yazmıyosunuz hiç..
cidden bak..
şeye sinir oluyorum..
yazıyorum mesela ben bi şevkle işte bişeyler
sonra bi allahın kulu bişey yazmıyo
ondan sonra beni görünce "ahah büşüm ilahi okudum onu.. malsın yaa. çok güldüm.." falan filan diyo
ondan sonra da içimden "gerizekaaalı yorum yazsana madem o kadar beyendin.." dediim halde dışardan "ahah sağol kuzum xD" diyip geçiyorum..
hayır anlamıyorum boşuna mı koyuyoruz o comment kutucuğunu..
beyendiysen ya da beyenmediysen
salakça bulduysan filan yazıcaksın..
utanıyo musun anlamıyorum ki
hayır valla utancak bişi yok ben her gün yazıyorum buraya hiç bişey olmuyo cidden..

aaah ah bi zamanlar deniz vardı her yazdığıma laf söylerdi
her ne kadar allah ne verdiyse dalsa da şu ortama en azından fikrini beyan ediyodu kızcağız..
ya da çocukcağız..
bilmiyorum cinsiyetini açıkçası..
ohh içimi döktüm rahatladım..
bu da böyle okura fırça kayılan ilk ve son blog olsun..
seviyorum sizi valla zaten yoksa kimse beni dinlemicek..
aslında annem dinler ama konuşmaya başlayınca haddinden fazla bilgi veriyorum kendimle ve arkadaşlarımla ilgili xD


bi de başlık ne dersen aslında o "sunkist and sudafed" ama ben kendisine "sarcastic sudafed" demeyi tercih ediyorum..
evet bile bile şarkıyı yanlış söylüyorum ama "sarcastic sudafed" daha güzel diil mi şimdi xD

0 küçük şişe sallanıyor: