A hole on the toilet wall: son 6 saat

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Ocak 2009 Pazartesi

son 6 saat

resmen altı saattir evdeyim ki bu hiç normal bişey değil benim evde altı saat uyanık vaziyette bulunduğum pek sık görülmüyo çünkü..
her neyse şubat tatilinde ilgileniriz diye pek sallamıyodum ama şubat tatili geldi çattı..
bu sebepten mezuniyet partisi için kıyafet modeli bakmam gerekiyodu..
onlara baktım,
bi de annemin yazılması gereken bi yıllık planı varmış onu yazdım..
sonuç altı saatte 1 gıdım ders çalışamamak..
kader..
bu arada bi elbise beğendim, ki kimin giymiş olduğunu söylersem hiç şaşırmıycaksın ama söylemicem xD, herneyse annem beğenmedi daha güzellerini bulabilirsin bence diyo..
kararsızım..
ama açıkçası baya beyendim ben valla bak..
hatta belki buraya daha önceden koymuş bile olabilirim resmini emin değilim..

0 küçük şişe sallanıyor: