A hole on the toilet wall: stres

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Ocak 2009 Pazar

stres

şunca zaman var olduğundan haberdar olmadığım ama gizli gizli içimde büyümü olan "sınav stresi" dün gece anneye çemkirme,
"ağzının ortasına yapıştırırdım" şeklinde ifadeler
ve bol miktarda gözyaşıyla kendini gösterdi..
hepimize hayırlı uğurlu olsuuun..
annem derdimin ne olduğunu anlamaya çalışırken
sık sık "ı ıh senin başka derdin var.. sevgilinle kavga mı ettin nooldu??" şeklinde tahmin yürütürken zihnimde tek bişey vardı
"ben istanbul üniversitesi istemiyoruuum.. boğaziçi istiyorum"..
belki fazla baslkı yapıyorum kendime ama bilmiyorum..
en son bugün migros'da abur cubur reyonunda keklere bakarken gözlerim filan doldu saçma sapan şeyler..
dersaneye gittim dilşut'un morali de bozuk sınavı kötü geçmiş...
hepimizin yüzünden düşen bin parça..
sonra didi bizi sevgisiyle sarmaladı..
sonra ismail hoca'nın üstün rehberlik yetenekleri sağolsun kendime geldim..
iyiyim şu an..
ama cidden "kazanamıycam" düşüncesi çok iğrenç bi şey..
bulaşmayın öss-yds halkına..

0 küçük şişe sallanıyor: