A hole on the toilet wall: uyku, emo

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Ocak 2009 Pazar

uyku, emo

sabah daha 10'da annem hadi kalkın kahvaltıya diğe evin içinde bağrınmaya başladı..
sallamadım açıkçası..
ama bizi yataktan kaldırıp hep beraber kahvaltı yapma fikrine öyle kaptırmış ki kendini
uyandırmadan rahat etmedi yani..
gittim salona "bensiz kahvaltı yapamıyo musun?" diyorum
"e uyanmıştın zaen diyo.."
"senin gibi haftanın üç günü uyuyamıyorum anne 15 günde bi kere anca uyuyabiliyosam uyuyorum adam gibi.."
"ay yatak keyfimi yapıyodun?"
"eveet" (çemkirir modda, birazdan ağlıycak gibi)
"iyi hadi git yat"
"heyallam sen bana sabır nolur"
delirtti resmen..


her neyse bi de face'de bi klip gördüm "duygusal ergen" diye
emolara yazılmış..
açıkçası ben de emo düşkünü bi insan olmamakla birlikte o kadar da nefret etmiyorum kendilerinden onlar da insan o kadar da abartmamak lazım sevmeme dozunu..

0 küçük şişe sallanıyor: