A hole on the toilet wall: uzun bi aradan sonra

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Ocak 2009 Cuma

uzun bi aradan sonra

uzun zamandır twilight'la ilgili bişeyler koymuyodum artık zamanı geldi evet xD
öncelikleee rob'cuğumun sapıtık anlarından bi kare..
yanındaki kız filmdeki jessica..
bi miktar kıskançlık var evet..
cafe'den çaldım resmi tabii ki de

ve hayır asla rob'dan tiksinmiycem..
yok öyle bişey..
peki resim koydum bitti mi bitmedi..
zaten dediğim gibi bunu cafe'den çaldım sayılmaz..
dolayısıyla napıyoruum bi de video linki veriyorum..
başlarından pek hoşlanmayabilirsiniz ama gerçekten aksiyon sahneleri çok iyi..
gülmekten yerlere yattım..
fragmanı kuklalarla çekmişler..
edward'la james'in dövüş sahneleri haarika xD

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

fotoğrafı ilk gördüğümde dediğim şey: benim dilim daha uzun lan.
evet kendimi deşifre etmek istemiyorum, kim olduğumu söyleyeceğim sana. ama iğrenme yani onun dilinden, uzun olması iyi bir şey denilebilir :D

Büşra Mutlu dedi ki...

ahah yok dilinden diil zaten genel olarak hal ve tavırından bahsediyodum xD
kimsin ki acaba yaa merak sardı bünyeyi xD
tanıdık?

Adsız dedi ki...

tanıdıktan da öte :D

Büşra Mutlu dedi ki...

hehe bildim xD
söyliyim mi deşifre ediyim mi xD