A hole on the toilet wall: ayva

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Şubat 2009 Pazar

ayva


sarıdır..
armuta benzer..
eğer uzaktan bakıp gaza gelip yerim ben bunu çok yerim diye en büyüğünü yemeye kalkarsanız
cidden ayvayı yersiniz
ben çok severim ayva yemeye çalışan insanın çektiği azabı izlemeyi
yerken harcadığınız kalori kendisinden aldığınızdan daha fazla olduğu için
(bilmiyorum şu an attım ama doğrudur bence.. ben çok yoruluyorum yerken)
harika bi diyet besinidir..
ama yerken dikkatli olunmalıdır..
fazla yendiği takdirde çenenin aşırı kas yapması
mazallah finlandiyalı kızlar gibi çeneli olmanıza sebebiyet verebilir.

4 küçük şişe sallanıyor:

Sercan Guls dedi ki...

üstadımsın büş xD

Büşra Mutlu dedi ki...

estağfirullah sercan bey xD
eheh benim dedem böyle diyo estağfirullah..
ğ'yi (evet resmen az önce "ğ" yerine "yumuşak g" yazmaya çalıştım xD) bastıra bastıra söylüyo böyle
estağğğğfirullah diyo..
eheh çok eylendim..
sonuç olarak teveccühünüz sercan bey.. xD
sercan sana sercan bey demek çük güzel bunu hiç farkettin mi xD

Sercan Guls dedi ki...

yok valla farketmediydim. böle orjinal buluşlar bizden çıkmaz büşra hanım.

Büşra Mutlu dedi ki...

büşra hanım değil büş hanım diceksin xD