A hole on the toilet wall: bacak

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Şubat 2009 Pazar

bacak

aynı bacağın aynı yerine üç gece üst üste hem de uykunun en tatlı yerinde kramp girmesi ne acı bi şeydir bilir misin??
dahası her seferinde daha da beter acıyo..
sağ ayağıma basamaz oldum bu gece de kramp girerse zaten kurtaramayız diye düşünüyorum..
kopar o bacak artık..
resim ne alaka diye düşünüyosan eğer açıklaması burda..
hazır dedim kendimden bahsediyoken -evet sanki başka zaman hiç kendimden bahsetmiyomuş gibi- böyle bi resim koyiyim ki sen de beni tanımamış, görmemiş bi insansan farkında olmadan beni zihninde şu insanla özdeşleştir, böyle uzun bacaklı bi hatun olarak hatırla hep istiyorum..
şayet normal insanlatrla arkadaşlık ediyo olsaydım bu planın ikinci aşamasında arkadaşlarım "niye büş sen de böylesin sen de taş gibisin" filan gibi yorumlarda bulunucaktı, senin zihninde yarattığım yanılsamaya ek olarak en güzelinden kocaman bi ego tatmini yaşıycaktım.. ama farkındaysan girmiyorum hiç böyle olaylara..

0 küçük şişe sallanıyor: