A hole on the toilet wall: candy

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Şubat 2009 Salı

candy


evet tatilin ilerleyen günlerinde izlemek için saklıyodum
keyfim filan yerindeydi ve açıkçası "yürk burkan bir aşk hikayesi" izlemek için pek de havamda değildim..
ama dayanamadım tabii izledim bugün..
hatta az önce..
şimdi fikirlerimi beyan ediyorum..
güzel bi filmdi evet..
konusu dolayısıyla izlerken kendisini "requiem for a dream" le kıyaslamaktan alıkoyamadım bu bünyeyi..
mesela onu izlerken
bölümler arasında farkı hissedebiliyodunuz
ama sanki bunda olmamış gibi..
mesela bence earth'de hell'den daha kötü durumdaydılar yani.
ayrıca sonu çok sinir bozucu bitti..
hayır zaten mutlu sonla bitsin istiyorum bütün filmler
üzülüyorum öbür türlü olunca
bi de bu dan dallaması "she was everything to me" dedikten 2 dak sonra,
o harika öpüşmenin hemen ardından kıza yol verince tepem attı..
hayır ulan kız zaten temizlenmiş..
e sen zaten onun kadar dağıtmamıştın ki yani
mis gibi yıkıyodun bulaşığını
dönerdin doğru yola..
sinirleniyorum böyle şeylere
bari birinden biri öleydi de "o öldü ondan bu acı yoksa beraberce mutlu mesut yaşarlardı" diye düşüneydim..
gerçi o zaman da niye öldü diye üzülürdüm..
ouff.
bi tane daha böyle film iyi giderdi şimdi ama ne yazık ki elimizde yok..
birazdan heath ledger ölmeyeydi temalı bi blogla geri gelicem..

0 küçük şişe sallanıyor: