A hole on the toilet wall: dik ala

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Şubat 2009 Cumartesi

dik ala

şu an yaşadığım hayal kırıklığının bi tarifi yok..
çok büyük acılar içindeyim,
ruhumu gölgesi altına alan hüznün kaynağı da meyveli kek..
şöyle
yemek yiyip masadan kalktıktan sonra tabağımı alıp mutfağa yöneldim
(evet tabağımı lavaboya götürüyorum.. bana tembel diyen arkadaşlar lütfen görün bunu..)
ve mutfaktaki o mükemmel manzarayla birlikte aydınlanıverdi bi anda dünyam
kocaman bi dilim meyveli kek..
yengem yapmış..
ama ne yazık ki o an yiyemicektim çünkü yeni yemek masasından kalkmıştım ve çatlamak üzereydim ama olsundu çünkü gece uzundu elbet kendisiyle ilgilenicek zamanı bulurdum
tek bi sorun vardı
her şeyin anında bittiği bi evde yaşıyodum
bu yüzden koşar adımlarla salona gittim ve
"o mutfaktaki güzel şeyi benden habersiz yemeye kalkmayın sakın.. çok ciddiyim söylüyorum acayip canım çekti.. onu bana bırakmadan yer bitirirseniz yemin ediyorum geçmez boğazınızda tıkanır kalır.. acayip gözüm var kendisinde" dedim
annemler "eheh çocuk nerden aklına geliyo bunlar" diye gülüştüler halbuki gayet ciddiydim
o güzel kek benden habersiz yenildiği takdirde ne anne dinlerdim ne baba..
ve az önce midemde yeterli miktarda yer açılınca koştum hemen mutfağa bi parça kek kestim..
bi parça meyveli güzel kek..
ilk lokmayı yedim..
ımm nefis..
ikinci lokma
biraz hamur gibi olmuş sanki..
üç
fazla mı tatlı nedir?
dört
bu böyle gitmez.. süt almalıyım.. acilen..
ama bunun böyle olucağını bilmeliydim meyveli kek risklidir çünkü
genelde o meyvelerin suyu akıp keki mide bulandırtıcı yapar..
yaani günü mesajı;
her gördüğüne aldanma acayip güzel görünen bi meyveli kek bile kötü çıkabilir dahası durup dururken ev ahalisine de tehditler savurmanın alemi yok.. zaten ciddiye de almıyolar..

0 küçük şişe sallanıyor: