A hole on the toilet wall: hayaller idealler filan ne haddine!!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Şubat 2009 Perşembe

hayaller idealler filan ne haddine!!

"tabii ki yapıcam" dedi bi hışımla..
suratına boş boş bakan suratlar sinirlerini bozmaya başlamıştı..
"önceden ben de böyleydim.. ideallerim vardı.. ilerde geçer.." dedi karşısındaki kadın
belli belirsiz yüz hatları alaycı bi ifadeyle kıvrılmıştı..
alışmıştı artık insanların kendi başarısızlıklarını karşılarındakine, ona karşı bi silah olarak kullanmaya çalışmalarına..
hiç düşünmeden belki de o ana kadar yüzlerce kez tekrarladığı kalıplarından biriyle başından savdı kadını..
öbür taraftan atladı bi diğeri "hem de kız başına.. yok artık."
"üstelik gerizekalılar.. yandık" diye düşündü karşısındakine öfkeli bi bakış fırlatırken.
anlaşılmayı beklemiyodu,
tamam hayalleri vardı belki ama o kadar da büyük hayaller kurmaya başlamamıştı henüz..
"ne yani pipimin olmaması mı sorun? bu mudur?"
sorusuna cevap beklemedi..
cevabı biliyodu çünkü.
bütün sorun pipisinin olmamasıydı..
öyle ya insanın kendi kendine kararlar alıp
hayatına yön verebilmesi,
istediği yere gidip,
hakettiği saygıyı görebilmesi filan
bunların hepsi tamamen,
direk apış arasıyla ilgili konulardı..
ilahi..
nasıl olmuştu da aksini düşünebilmişti?
muhtemelen pipisi olmadığı içindi,
bir pipisi olsaydı eğer böyle yanlış düşüncelere dalmazdı..
bütün bunların zihnini doldurduğu o kısa andan hemen sonra etrafına baktı..
iyice baktı..
neden karşısındakilere derdini anlatmaya çalıştığını düşündü..
sonuçta onlar 'gerçekten' yaşamıyolardı bile..
hiç biri yoktu aslında,
sadece figürandılar,
bütün varlıkları pipilileri yüceltmeye
onların sahnede daha fazla kalmasını sağlamaya yönelikti.



bu yazı bugün yaşlıca bi hanımın şahsıma "bekar gidicek halin yok oralara.. evlenirsin iyi biriyle öyle gidersin heralde" demesi bi de üstüne utanmadan onay beklercesine yüzüme bakması üzerine yazılmıştır.. evet kendisi yaşlıdır, böyle düşünmesi doğaldır ama böyle düşünen pek çok genç insan da tanıdım şimdiye kadar.. kendilerine ithaf ediyorum efendim.

8 küçük şişe sallanıyor:

Zehra Teyzen dedi ki...

büşü'cüm yazıların gerçekten hoşuma gidiyor.(ara ara Beyza okuyor da oradan biliyorum :)) küçük bir öneri; Burç Fm'de "Ali Ural İle Yazarlığın Sırları" diye bir program var. Benim sevdiğim ve zaman zaman takip ettiğim bir program dinlemeni tavsiye ediyorum. (Cumartesi Günleri Saat:22:30'da)

Yazın konusunda sana katılıyorum ama fazla da katı olma :D

**bushu** dedi ki...

aa resmen xD
şu an feci şaşırmış veziyetteyim.. (geriye doğru düşün neler yazdın.. kötü bişeyler yazmadın dimi filan diye xD)
öneri için de teşekkür ederim bakıcam kendisine xD xD
valla hayallerim konusunda fazla katıyım, insanlar yapamassın dedi mi deliriyorum elimde değil xD

beysaa dedi ki...

büş yaa takma kafaya annem larç bi insandır özgür takıl ne yazdıysan yazdın kız xD =P

ya şu eklipsin sonunda :

"You could run from someone you feared, you could try to fight someone you hated. All my reactions were geared toward those kinds of killers- the monsters, the enemies.
When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it?
If it was someone you truly loved?"

kısmı beni benden aldı bence bella nın sözlerine ekleyebilirsiniz ayrıca kitap bitti biteli yastayım baya zamandır compromise'den sonrasını tekrar tekrar okuyorum bebeğim xD nası bir iş bu? siz bunu hangi kitapçıdan almıştınız son kitabı almak istiyorum büüş yardım et...

**bushu** dedi ki...

oo o söz yıllardır benim imzam olarak etraflarda arz-ı endam ediyo bebeyim geç kaldın yeni sözler bul.. xD
söylemem banane e-book olarak oku biz e-book olarak okuduk sen de öyle oku xD
benden önce almana izin veremem beyza üzgünüm xD

beysaa dedi ki...

haha istesen de istemesen de alacam büş görürsün pazartesi okula o kitapla gelmiyen =P

**bushu** dedi ki...

sinirlerimi bozma benim :/

beysaa dedi ki...

yok bozulmasın pandora ve remzi yi didik didik aradım ettim hatta butun şubelerini aradım ama şuan kitap turkey sınırları içerisinde bile değilmiş büş! remzi en erken 16 şubat gibi gelir dedi numara isim bıraktım kanyon beni aricak... pandora da yirmi şubat gibi gelir dedi yaa bak görüyo musun olsa yarn gidip alacadım =)ama kader....

**bushu** dedi ki...

ben eclipse'i almaya gittiğimde vardı halbuki..
hatta param olaydı da bunu da alaydım diye düşünmüştüm..
kader..
ayrıca beyza seni sevmiyorum bil bunu da xD