A hole on the toilet wall: Heath Ledger

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Şubat 2009 Salı

Heath Ledger

biz böyle çeşitli aralıklarla üzülürüz heath ledger'ın arkasından..
keşke ölmeyeydi, gencecik gitti diye..
tanıyamadan bitti diye çok üzülürüz..
ama cidden yani bi sürü ölse-harika-olurdu insanı varken hayatta
neyse yaa uf..
o zaman heath'le yaşanmışlıklarımızı anlatıyım ben..
kendisinin ilk izlediğim filmi buydu.. yukardaki..
"10 things i hate about you" diye bi filmdi lise 2'de izlemiştim sanırım
bi büşü klasiği olarak aşık da olmuştum tabii..
o zamanlar kendisi benim için pek bi anlam ifade etmiyodu..
(bkz:. et)
ölmeden önce izlediğim ilk ve tek filmisonra the patriot'ı izledim..
o da güzel filmdi evet..
üzülmüştüm baya bi bunu izlerken ama
mukadderat demiştim..
sonuçta insanlar ölür..
sonra bu yaz dark knight'ta izledim kendisini ki bu artık saç baş yolma evresiydi..
"bu insan ölemez yaa ölmemeli" evresiydi
hatta "yaa belki de ölmemiştir hayranlarından kaçmak için ölüm haberini yaymıştır medyaya böylece hep hayal ettiği hayata kavuşabilicektir" evresiydi..
yok ama cidden ölmüş yani..

e az önce candy'yi izledim
"ouff yaa"
evresindeyim şu an..
kabulleniyorum ama artık kendisinin ölümünü valla bak..
yavaş yavaş..

bu kadar işte 4 olmuş..
geleceğe yönelik planlar içinde kendsini i'm not there'de
casanova'da ve brokeback mountain'da da izlemek var..
huzur içinde yatsın kuzum.


1 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

yaram büyük, deşmeyin.