A hole on the toilet wall: hızlı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Şubat 2009 Perşembe

hızlı

gelir gelmez anında pc başına çöreklendim yine..
ama çok zamanım yok şayet yapmam gerekenler listesi gaaayet uzun..
ve içinde zaman alıcak şeyler de var anlattırma şimdi hepsini..
bugün dersanedeydik yine..
normalde biyoloji dersi vardı ama biz derse girmedik..
daha doğrusu didi'yle dilşut biyolojiyi bırakıyo ben de bırakıp bırakmama konusunda oldukça kararsızdım..
gittim girerim derse diye ama girmedim acayip vicdan azabı içindeyim
gerçi test filan çözdük ama bilmiyorum her ne kadar hiç bişey anlamasam da bi kaç hafta daha devam edicem baktım olmuyo bırakırım..
böyle işte..
bi de gitmeden;

henry- yatağı mı beğenmedin?
mary- çok beğendim efendim.
henry- tekrar orda uyumak ister miydin?
mary- ah efendimiz. bir süre orada uyumayacağımı umut ediyordum..

ahh siz ve 16. yy'a özgü nükteli erotizminiz.. xD
evet boleyn kızı..

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

neymiş o önemli işler acaba xD ayrıca bana bulabildiniz mi o istediiğim şeyi.

Büşra Mutlu dedi ki...

no bebeyim yoktu ne yazık ki..