A hole on the toilet wall: ileti

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Şubat 2009 Pazar

ileti

babanın feysdeki "i like my men cold, dead and sparkling" iletisini görmesi sonra bunu çevirmeye çalışması, kısmi olarak başarılı olması..
akabinde edwardcığımla aramızdaki münasebeti açıklamam
artık o da kızının sefilliğini bilen bi baba..
yedi sülaleye ilişkimizi açıkladım edward ortalarda yok..
gel artık bebeyim..
hem sen gelsen, ben böyle anında uyansam,
heyecan panik filan kan yüzüme hücum etse,
şah damarım hızlı hızlı atsa
sıcak kan kokusu seni senden alsa..

daha fazla bişey demiyorum..
sadece B Rh+ olduğumu belirtiyorum ve yatmaya gidiyorum..
şah damarımla birlikte gidiyorum..
böyle atıyo
hızlı hızlı
dakikada 80'le 90 arası
pıt pıt diye..
sıcak kan..
düşün bunları hep..

0 küçük şişe sallanıyor: