A hole on the toilet wall: istiyoruuum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

21 Şubat 2009 Cumartesi

istiyoruuum

şimdi benim ne feci bi dizi manyağı olduğumu herkes biliyo zaten.. acayip dizi takip ederim daha doğrusu ederdim.. malum sınav ayağına vazgeçtim hepsinden.. çünkü kendilerine gereken önemi ve özeni gösteremiyodum.. bi de zaten eve geç geliyorum ben başına geçene kadar yok başı kaçtı, yok reklam arasında iki soru çöziyim derken unuttum filan olmasın diye tamamen bıraktım..
işin garip tarafı sandığımdan çok daha kolay alıştım bu duruma.. ben saç baş yolarım filan diye düşünüyodum..
herneyse yani başka şeylerle fazlasıyla meşgul olduğumdan hiç aklıma bile gelmiyo..
biri hariç..
how i met your mother'ı çok özlediiim..
yeni sezonu da çok güzelmiş diyolar.. acayip izlemek istiyorum ama artık sezon ortasında da dalmak istemiyorum..
ikilemin allahını yaşar vaziyetteyim..
bi de gitmeden bence marshall'ın slapsgiving'de barney'ye yazdığı şarkı, barney'nin ted'in kardeşi için yazdığı şarkılardan daha güzel..

0 küçük şişe sallanıyor: