A hole on the toilet wall: kolaçan ettim sağı solu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Şubat 2009 Pazar

kolaçan ettim sağı solu

konuşma sitesi diye bi kavram daha öğrenmiş oldu az önce..
forum değil ama konuşma sitesi..

bi de şu türk gençlindeki nası bi öpüşme sahnesi hasretiymiş,
bekliyorum ne zaman biticek diye yok ama bitmiyo gelmiyo sonu..
her gün bi sürü kişi "edward bella öpüşme sahnesi" diye arama yapıp,
hakkında en çok arama yapılanlar gibi gubdik listelerde edward'ın ismini yukarılara taşıyolar..
ayrıca gözlemlerime göre seda sayan ve ankaralı turgut'ta bu listede oldukça üst sıralarda demedi deme..

bi de bazı insanların hayalgüçlerine akıl sır erdiremiyorum.. nası bi fantazi dünyası, dahası nası bi mide?? ayrıntı vermiycem merak etme ama gerçekten tiksinç xD insanların çekici buldukları şeyler baya baya değişiklik gösteriyomuş ben bugün bunu gördüm..

0 küçük şişe sallanıyor: