A hole on the toilet wall: muallak güzel bi tatlı adı olurdu bence

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Şubat 2009 Perşembe

muallak güzel bi tatlı adı olurdu bence

merabaaa
hayatım toplu taşıma araçları-kitap-test-ipod'un sol kulaklığı-dersane-ev-uyku yedigeninde geçer oldu iyice..
başka bi atraksiyonda bulunmasam da yorgunluktan ölüyorum işin güzel tarafı..
bünye hep uyku daha çok uyku istiyo..
yine öyle bi uyku öncesi anındaydım
bi süredir üstünde bulunduğum için koltuk yeterli sıcaklığa ulaşmıştı,
televizyonun sesi kısıktı,
babam benim odada pc başındaydı emre de karşı koltukta sızıp kalmıştı zaten,
uyudum uyuycam yani
tam o sırada kapı çaldı,
annem elinde kırmızı kova (kabusum)
uyuyo muydun dedi evet dedim
kovaya su doldursana dedi
acımı belirticek sesler çıkardım
yakında kolum iyileşir merak etme dedi
inşallah dedim içimden..
sonra da geldim buraya işte..
pek bişi yok aslında..
sadece bugün bi ihtimal kornelyusu otobüste görmüş olabiliriz (biz- didi ve ben)..
öncelikle o kim?
blog listeciğimde adı var.. kendisini tanımıyorum tahmin ediceğin gibi..
bi zamanlar bizim için yine listede görebiliceğin tamamen tesadüf eseri bloguyla karşılaşıp hoşlaştığım mimi wonka'nın listesindeki bi isimken, didi tarafından çoık güzel yazdığı farkedilip en çok okunanlar beklenenler arasına girmiş biri.
tipini filan tam olarak bilmiyoruz, şayet tüm yüzünü direk görebildiğimiz bi fotoğrafıyla rastlaşmadık..
her neyse..
biz 94A da mıydık neydik bakırköy otobüsü
bindi biri
diyorum yok ama zihnimde birleşti parçalar yani
didi'ye dedim didi bak
o da aa valla bak olabilir filan oldu..
incirli'de oturuyomuş bloglarından edindiğimiz bilgilere göre
dedim yalnız bu saatte işte olması lazım diil mi?
ne abi erken çıkamaz mı nedir yani? dedi didi..
olabilir tabi dedim..
ama merak ediyoruz ciddi ciddi ve ben nerdeyse eminim yani
gidip sorma şansımız var evet iki insan uzaklığında ama
hayal gücümüzün fazla çalışmış olması ihtimalini de göz önünde bulndarmamız gerek yani bi yerde
hayır şimdi o çıksa pek hoş tabi de hiç alakasız birine gidip "pardon siz kornelyus musunuz?" diye sorsam ne der bi düşün..
ali veli de değil kornelyus yani..
yoo bebeyim böyle bi riski göze alamazdım..
almadım da..
meydana geldik..
zihnimizde acaba o muydu ki yaa? sorusuyla dersane yolunu tuttuk..
bi de biraz acıktım açıkçası..
annem salata yapıyo birazdan kendisini pilavla karıştırıcam evet.
hem belki içine o mor şeyden de katar..
öyle olunca pirinç taneleri pembe oluyo..
çok güzel oluyo bence..

0 küçük şişe sallanıyor: