A hole on the toilet wall: oda

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Şubat 2009 Cumartesi

oda

babam geçen gün çalışma masamın çok küçük olduğunu ve pek iyi ışık almadığını düşünüp
ders çalışabiliyim diye odama ikinci bi çalışma masası getirdi..
aslında bayadır odadaydı ama parçaları monte edilmemişti
onları birleştirdik filan..
e tabii doğal olarak odamın şeklini de değiştirmemiz gerekti herşey sığsın diye
çünkü odam zaten pek büyük değil..
herneyse değiştirdik filan..
ben de dün bildiğiniz üzere 2. tura başladım,
adeta önceden yeterince yokmuş gibi
"edwardcığımın zehri damarlarımda dolaşsın" temalı sapkın fikirlerimi katmerlendiriyorum..
(katmerlendirmek xD olmadı gibi xd bilemedim.. neyse)
sonra tam yatıcam baktım odama şöyle bi
resmen bella'nın odası yahu
yani ilk okurken zihnimde canlandırdığım oda tabii.
çalışma masası-1'i çıkart yerine sallanan sandalye koy aynı işte..
sonra camın kenarında duran yıllar yıllar önce mc'den çocuk menüsünden çıkmış olan,
böyle vurduğunda garip bi ses çıkaran aptal bi oyuncağı oraya gözlüğümü koymak için kaldırdım..
kendisini koyacak yer bulamadım,
yere koydum böyle yatağımın yanına..
sonra "aa ne güzel oldu bu burda" dedim
o anki düşünceme göre edciğim gece gelince ona basıcak ben sesi duyucam uyanıcam görücem filan böyle şeyler xD
mallık mı..?
bilmiyorum ben olsam öyle demezdim xD

ayrıca bütün evin camları pimapenken neden benimkilerin tahta olduğu sorusu baya zihnimi kurcalamıştı..
bu yüzden işte..
bella'nınki de tahta..
ayrıca bu gece düzeneği değiştiriyorum biraz..
öncelikle camı açık bırakmaya karar verdim bebeyim içeri giremiyo kapalı olunca yoksa ben biliyorum her gece balkondan içeri bakıyo..
bi de o öten oyuncağı pencerinin önüne koyucam
böylece cam açıldığında yere düşücek ve ötücek evet..
ouff çok canım sıkılıyo farkında mısın xD

11 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

artık gerçekten söylicek hiçbir şey bulamıyorum. pes.

**bushu** dedi ki...

öle deme kalbimi kırıyosun bebeyim xD

dilsad dedi ki...

he kalbin kırılcakmış aman hangi sözümü ciddiye aldında bunu alacaksın xD

**bushu** dedi ki...

canımı sıkılıyo yauu..
3 tane tarih sorusu çözdüm xD

dilsad dedi ki...

aa çok yükleniosn ama kendine yapma bu kdr xD

**bushu** dedi ki...

di mi ben de öyle düşünüyorum xD
ama yani 3 tarih sorusu 300 ingilizceye bedel..
o kadar sıkılıyorum çözerken yok böyle bişi.. xD

dilsad dedi ki...

çözme ozmn bebişiim :) daha eğlenceli bişiler çöz.

**bushu** dedi ki...

ingilizceye geçtim..
5 gün evde yatıp ödevi yapmayangillerden olduğumdan vocab major'ı yetiştirmeye çalışıcam biraz xD

dilsad dedi ki...

işte bu yüzden seviorm seni bebek. Bundan snraki hafıza ile ilgili olan blogunu okuyup amanıın büş bile kelime çalışıyo ben nie çalışmıyorum die içim burkulmuşken şimdi bunu okuyunca ne kelime çalışması büş daha ödev yapıyooo diyerek içim ferahladıı :)

**bushu** dedi ki...

eheh xD
şu zorlu öss yds döneminde gerginlik oluyorum çok güzel di mi xD
her arkadaş grubuna lazımbenim gibi bi tane aslında..
eşim benzerim yok kıymetimi bilmiyosunuz xD

**bushu** dedi ki...

*alıyorum olucak o tabii oluyorum diil xD