A hole on the toilet wall: sarı çocuk*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Şubat 2009 Salı

sarı çocuk*

aa resmen günün en dikkat çeken olayını atlamışım ya hiç söylemiyosun..
şimdi bugün öğle tenefüsünde sınıfta 8. henry'nin aşk hayatını didiklerken büşra dışarda birilerini gördü aşı mı olcaaz dedi sonra gökay'la bakmaya gittiler..
geldiklerinde büşra aşı olmiycağımızı söyledi.. bi çocuk vardı büüüş çok tatlıydı. hayır o yapıcaksa olurum her türlü yani.. süperdi dedi..
iyiymiş dedim ama o sırada anne'e sinirlenmekle meşguldüm..
biraz sonra beyza geldi,
çocuk okulda millete permatik dağıtıyomuş reklam filan için gelmişler artık herneyse..
bu mal da çocukla konuşma amacıyla jilet istemiş gidip çocuktan..
garipsemeden vermiş yavrum da xD
işte bunlar üstüne biraz üzüldüm açıkçası keşke ben de göreydim diye..
sonra biz tuvalete gittik dilşut ben bi de büşra ya da beyza emin değilim..
tam ellerimi yıkadım biri dedi büş o çocuk koş gidiyo..
baktım ama..
aman allahım diyorum bi insan bu kadar tatlı olmamalı..
sarı saçları vardı böyle uzun toplamış arkadan,
yüzü filan da güzeldi uzaktan gördüm çok ayrıntılı değil ama düşün yani o bile tuvalette hayır yaa olamaz demek suretiyle tepinmeme sebep oldu..
istiyoruz..
sarı çocuk yine gel..
biz seni çok iyi ağırlarız bile..


*eheh başka bişey deniyo gerçi ona ama neyse..

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

yaa önce ben gördüm xD

Büşra Mutlu dedi ki...

önce senin görmüş olman hiç bişeyi değiştirmez bebeyim..
çocuk taş gibiydi ve beni bunu belirtmekten alıkoyamıycaksın xD