A hole on the toilet wall: şarkı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Şubat 2009 Pazartesi

şarkı

paramore isimli bayan vokalini feci kıskandığım grubun "stuck on you" isimli güzide eserini Beyza'dan biricik aşkı Mustafa Reha'ya yolluyorum.. xD

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

didi'nin affına sığınarak bende:

Bir adım atsan BANA doğru
Görüversen sonra BENİ
Ne hali varsa yalnızlığın
O da bunu görse bari!

Bir kere olsun n’olur n’olur
GÖZ GÖZE GELSEK SENLE, sonra
Dursa biranda tüm yalanlar
Unutsak neymiş dünya hali!

Esas söylediğim
Bak BEN ZIR DELİYİM!
Ya BENİMSİN ya da ölüsün!
Budur tek söylediğim!

Nolur nolur nolur!
Bu suç belki af bulur!
Nolur nolur nolur
KENDİNİ BANA VER!
Gözden çıkardım yari
Yalnız ölmesem bari!
Nolur nolur nolur!
Kendini bana ver

mustafaM'a bu şarkıyı yolluyorum :)
duysun ve uygulasın yani =P ama büş senin hatrına "stuck on you"yu bizim şarkımız ilan ediyorum =) hem sayısal hem ingilizcesi süper bir insan olarak anlayacaktır =)

Büşra Mutlu dedi ki...

yeeey xD

Sercan Guls dedi ki...

lan uçmayın isterseniz :D

Büşra Mutlu dedi ki...

uçmdık ki ne uçtuk allşkına xD