A hole on the toilet wall: yapamadık

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Şubat 2009 Cumartesi

yapamadık

olmadı..
eragon'la yapamadık..
halbuki bi heves başlamıştım kendisini okumaya..
yok olmuyo bıraktım..
bi kitapta çekici hiç bişey mi olmaz arkadaş??
hayır herşeyi ne güzel kurgulamışsın tek ihtiyacın olan şey okuyucuyu -beni- meraklandırıcak
daha çok okumaya sevk edicek bi itici güç bulmak..
çocuğun amcası öldü bi gıdım intikam hırsı yok..
yani sözde o hırsla başladı olay da lafta bütün o kanım yerde kalmasınlar..
kitabın üçte birine geldim -evet üçte birini okuyabildim anca- ve hala bi aksiyon bişey yok
ne biliyim gizemli bişeyler oldurt
hiçbi şey yapamıyosan kız filan sok işin içine aşık filan olsunlar ne biliyim boş boş..
sinirlendim şu an bilmediğim bi sebepten..
hayır ama haksız mıyım yani??
sonuçta kitapta öyle okuduktan sonra aklına gelicek kafanı yorucak bi fikir, bi düşünce, bi soru filan zaten yok
e olay da olmayınca içi çıkıyo insanın bi yerden sonra..
eragon sayfası benim için kapanmıştır.

0 küçük şişe sallanıyor: