A hole on the toilet wall: yemek

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Şubat 2009 Pazartesi

yemek


dün akşam salondayız leyla abla'da bizdeydi..
ben böyle koltukta oturuyodum leyla abla da bize önceki gün yapmış olduğu tavuğu yedirmek istiyodu..
ama biz yemiyoduk çünkü görüntüsünden hiç haz etmemiştik..
sonra kimse yemezse bozulcak diye el mecbur kendi yemek zorunda kaldı..
o böyle löpür löpür tavukları mideye indirirken bi an yemek yeme olayına yabancılaştım
şöyle baktım bi uzaktan
baktım
ulan ne saçma bi olaymış aslında yemek yemek yaa..
baya bildiğin vücudunun üst kısımlarında büyükçe bi delik var
ordan içeri bişeyler atıyosun..
bi miktar attıktan sonra yeterli olduğuna kanaat getiriyosun,
bırakıyosun..
biraz zaman geçiyo diyosun ki dur biraz daha bişiler tıkıştırıyım içime zamanı geldi..
sonra bir miktar daha sindirilebilir şey yolluyosun yukardaki delikten..
garip bence..

0 küçük şişe sallanıyor: