A hole on the toilet wall: yemişim sevgililer gününü bugün sercan'ın doğum günü bi kere

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Şubat 2009 Cumartesi

yemişim sevgililer gününü bugün sercan'ın doğum günü bi kere

dersaneden yeni geldim teheyt
son iki ders de ismail hocanındı..
çok güzel bi final oldu
mutluyum..
anlatıcak pek bişi yok..
ne diyim ki..
yoğun çabalarım rağmen otobüsteki bi çiftin yan yana oturmasını sağlayamadım ona yanıyorum..
halbuki bunu yaparak günün aziz valenine'ı olabilir o mühim zatı yaşatabilirdim..
olmadı hayırlısı..
neyse bugünün önemi zaten sercan bey'in doğum günü olmasından ileri geliyo..
18 oldu köpek
ama burda kutlayacağım insan sercan değil yanlış anlaşılmasın
neden yaşlanıyo diye onu kutliyim ki
annesini kutluyorum xD
kendisine kocaman kocaman sevgiler
öpücükler ve teşekkürler yolluyorum
öyle ya anneciği olmayaydı,
bizim de bi sercanımız olur muydu xD

0 küçük şişe sallanıyor: