A hole on the toilet wall: deneysel

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Şubat 2009 Pazar

deneysel

bi süredir yapmıyodum
artık zamanı geldi diye düşünüyorum..
napıcağım hakkında bi tahmini olan..?
arsız gibi zaten varolan bişeyi yeni bişeymiş gibi size tekrar sunucam..
adına da tespit diycem nası xD
zaman zaman yapıyorum böyle şeyler..
bi ben değil bi çok kişi yapıyo da benimkiler genelde böyle birine dert anlatmaya çalışır modda oluyo
ama şimdi bi değişiklik yapıyorum ve tespitimi devrik cümleler
ve kafiyeli satır sonlarıyla sunmaya çalışıyorum evet..
hazır mıyız??
öhöm..

insanoğlu ne kadar da farklı sanıyo di mi kendini??
ne kadar özel,
ne kadar üstün diğerlerinden..
öyle ya
onun parası yok,
o okumamış anlamaz senin derdinden,
öbürü desen zaten çirkin..
(işte bu nokta "naaaah" diye girmek istiyorum ama tutucam kendimi xD ciddi, hüzünlü, olgun ve bilirkişi tavrında bi yazı olucak bu xD adeta 17 yıllık hayatıma 170 yaşındaki bi adamın bilgeliğini sığdırdım diycek xD xD)
o kadar soyutlamışız ki kendimizi
o kadar yükseklere oturtmuşuz ki belki de
göremiyoruz
belki de görmek istemiyoruz küçük hayatlarını aşağıdakilerin
(heheyt be devriğe gel xD)
aşağı inip hayata karışmak yerine
küçücük tahtımızda kalmayı yeğliyoruz,
diğerleri aşağıda
kalabalıkta
bi sağa bi sola savrulurken
hatta zaman zaman ezilirken,
onlara acıyarak bakıyoruz..
güvende hissediyoruz kendimizi
o küçücük yerde sağa sola bile dönemezken..
kişisel hapishanelerimize
(hatta zindan osun bizim olsun ne dersin xD)
dört elle sarılıyoruz bilmeden..



kestiiiik..
olmuyo ulan..
konudan saptım xD xD
gelemedim tespite..
yapmıcam tespit filan..
allah belasını versin öyle tespitin xD

0 küçük şişe sallanıyor: