A hole on the toilet wall: alpeer!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Mart 2009 Pazar

alpeer!

eve henüz gelmiş olmakla beraber bacaklarım tutmaması durumuyla karşı karşıyayım..
tam anlamıyla yorgunluktan ölücem..
ama inan hiç pişman değilim (alpeeeeer ah ulan!)
gittik efendim dün bahsettiğim yere ve gerçekten bayıldım..
biraz geriden alıyım..
şimdi didi bugün dersaneye gelmemişti ben vatan burger'a geldim..
didi, mehtap teyze, mehtap teyzenin arkadaşı bi de ben,
oranın yolunu tuttuk - evet resmen isim vermiyorum.. eğer orası beğenilmesse fazla fazla ifşa etmiş her tarafa yaymış olmiyim di mi xD
başta biraz bulamadık ama sona alper bey'i aradık o bize nası gidiliceğini söyledi filan..
bu sırada ben "alperse kesin gaydir.." diyerek dünyanın en temelsiz genellemesini yaptım.. şöyle ki şimdiye kadar milyonlarca alper tanımış olmama rağmen sadece biri gaydi.. her neyse bi kaç saniye sonra olayın saçmalığı bizim de dikkatimizi çekti zaten..
her neyse gittik başta düşündüm "burayı kesinlikle kabul ettiremeyiz.." diye
çünkü içinde bulunduğu alanın girişi resmen askeri kışla gibi,
sonra kendisini bulduk,
içeri girdik..
resmen aşık oldum mekana..
sonra dedik biz alper beyle görüşücez diye,
çocuk dedi şu tarafta kendisi..
baktık o tarafta bişey var..
"hıı alper bey o muymuş alper bey" derken masaya geçtik
didi "o galiba.." dedi
biraz sonra alper bey geldi ki kendisi alper bey olmaktan çok uzak
tam anlamıyla taşşş (evet bol ş'li.. alabildiğine şş'li..) gibi bi alper..
kendimize gelmemiz biraz zaman aldı tabii,
bi kaç saniyelik bi duraksamadan sonra "şimdi bizim mezuniyetimiz var.." dememle başladı konuşma..
ayrıntı vermiycem ama gerçekten çok uygun fiyatı filan da..
her neyse konuşma bitip alper masadan kalktığı gibi,
ağzının suyu akmış ergenler olarak "nası yaa?? allahım nası bi şey bu" temalı bi konuşma başladı masada.. mehtap teyze de sağolsun bizi konuşturdu boyuna, "büş ne tatlıydı alper di mi?" diyerekten..
evet çok tatlıydı alper..
bu arada cidden erkekler tuvaletinin kapısında çivi, kadınlar tuvaletinin kapısında somun resmi var xD
sonra historia'ya geldik,
mehtap teyze bize iskender ısmarladı -tanrı onu kutsasın-
mağaza filan gezik sonrasında ben de eve geldim..
ama cidden ahh alper ahh xD

2 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

Vay anasını :-D
bundan sonra alper ismini duyduğun zaman kesin 'taşş....'tır dersn :-D

**bushu** dedi ki...

o yoo demem işte.. kendisinden bi tane daha olduğunu sanmıyorum açıkçası xD