A hole on the toilet wall: başlık bulma çabası yoruyo artık beni

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Mart 2009 Pazar

başlık bulma çabası yoruyo artık beni

en son yazdığı blog şu olan bi insanın salondaki saat ileri alınmadığı için sınava geç kalması ne saçma bi durum di mi?
ama evet öyle oldu..
ben kendi telefonumu ileri almıştım ama salondakini almamışlar..
kendi saatime göre uyandım,
hazırlanıyorum filan takılıyorum,
bakıyorum salondaki saate diyorum "zaman geçmek bilmiyo.." filan,
dersaneye bi gittim saat 12..
napalım öğleden sonraki seansa girelim bari..
aradaki zamanda didi'yle capacity gezmece filan,
sonra didi "hadi sinemaya bakalım sen sınavdayken ben belki filme girerim çıkınca da takılırız" filan dedi,
sonra neden hatırlamıyorum olmiycağına karar verdik bunun.
dersaneye gittik ben sınava girdim,
didi elif hoca'nın odasında takıldı,
ben sınavdan çıktım birlikte takıldık bi miktar daha..
baktım babam aramış.
noldu?
evde yokuz biz gelirsen babanenlere geç.
telefonu kapatmamla birlikte,
didi eve mümkün olduğunca geç gitmem lazım evde kimse yok, oldu.
gittik.
slumdog millionaire'de yer yok - evet hala,
güneşi göresimiz yok..
napsak napsak..
bi ara çok çaresiz kaldık U2'la bi alakamız olmamasına rağmen,
ve hatta didi'nin alenen bono'ya uyuz olmasına rağmen teklif edicek olduk,
o yoo olmadı tabii ki..
the wrestler'a gitdik,
iyi ki de öyle yapmışız..
kendisini bi sonraki yazıda dürtükliycem o yüzden onunla ilgili kısımları atlıyorum..
böyle işte eve geldim sonra yazıyorum bunları bunları..

0 küçük şişe sallanıyor: