A hole on the toilet wall: bol tripli ve evhamlı günler

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Mart 2009 Çarşamba

bol tripli ve evhamlı günler

geldim evet eve..
bol tripli bi gündü..
açıkçası en son kim kime trip atıyodu pek hatırlamıyorum şu an..
dilşut cem'e trip atıyodu,
bu sırada dilşut benim oynamakta olduğum kibritleri istiyodu,
cem'i uyarmış olmama rağmen piiiiis gitti dilşut ona trip yapmayı bıraksın diye kibritleri ona verdi,
sonra ben oına trip yapmaya başladım,
sonra bişiler bişiler oldu
dilşut tribi kesti,
sonra sınıftayken cümleyi tam olarak hatırlamasam da anlam bakımından "oo onlar küsse de olur didi, sen küsme" gibi yorumlanabilicek bi şey söyledi.. piiiis
biz de "yaa, öyle mi??" olduk
sonra çıkışta kibrit kutucuğunu al dedim,
"nası yaa bu kadar mı yani?" dedi olayı ne kadar abarttınız dercesine,
uzatmadım açıkçası..
yalnız burda sorun şu ki insanlar benim tribimi ciddiye almıyo xD
bu kadar mı ciddiye alınmıycak biriyim arkadaş anlamadım ki xD
böyle işte bişi olmadı bütün gün noolsun..

hee bi de eve gelince şöyle bi diyalog yaşadık;
annem- nereye takıldın bu kadar??
ben- dersane vardı anne, ordan geliyorum..
a- hayır alt kapıdan girdiğini gördüm on saatte yukarı çıkamadın..
b- hee.. ne biliyim aşağıya broşürler reklamlar koymuşlar onlarla oynadım bişiler..
a- ben de diyorum niye gelmiyo bu kız bişi mi oldu dedim.. her taraf manyak doldu zaten.. kızın birinin kafasını kesmişler hem de kız 18 yaşında yaa..
b- olabilir 18 yaşındakilerin de kafası var anne..
a- heyallam amma soğukkanlı yaa bu kız beni öldürcek..

4 küçük şişe sallanıyor:

SercaN dedi ki...

demek dilşadd benden başkalarına trip atıoooo..
tamaaaaaaaaaaammmm.

**bushu** dedi ki...

ne kıskançlık mı yapıcakın sercan xD
başkalarına trip atıyomuşsun diye trip mi atıcaksın dilşut'a xD

SercaN dedi ki...

evet!

**bushu** dedi ki...

tebrik ediyorum çok mantıklı hareketler bunlar çünkü xD