A hole on the toilet wall: bu da böyle biline

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Mart 2009 Cumartesi

bu da böyle biline

oo yeah işte geldim xD
biliyorum şu son bi kaç gündür baya boşluyorum
ama inan bardak bardak çok demli çayla ayakta durmaya çalışıyorum özellikle son bi haftadır..
bugün de işte her zamanki gibi dershane yolları..
fotoğraf çektirmeye gittim,
dayak yemiş gibi çıktım ama çok da önemli değil en nihayetinde..
bi de şu mezuniyet yerleri muhabbeti var..
iki yerle görüşmeler sürmekle beraber yarın da başka bi yere bakmaya gidicez..
yarın bakmaya gidiceğimiz yere şayet ben bayıldım,
hatta orası olmasın kimse öğrenmesin orayı istiyorum xD
daha da bişey yok hala öğrenemedin heyecan bişiler bekliyosun aa xD
bi de ders çalışmam lazım bunu da bil xD

3 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

hımm noluo bilmediğim gelişmeler mi var yoksa :)

Büşra Mutlu dedi ki...

yoo bilmediğin gelişmeler yok dünkü yerlerden hani mehtap teyzenin söylediği bi yer vardı ya.. orası çok güzel yarın gitcez bakcaz nedir ne diildir diye..

Sercan Guls dedi ki...

bize bişe sölemeyin zaten.