A hole on the toilet wall: buharlaştırıldım

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Mart 2009 Salı

buharlaştırıldım

hani 1984'te buharlaştırma muhabbeti vardı..
tarih sürekli ana uygun olarak yeniden yazıldığı bi nevi her daim insanlar tarafından 'update'* edildiği için sorun yaratan, Büyük Birader'in çıkarlarıyla ters düşen insanlar ortadan kaldırılıyodu ve aslında hiç var olmamışlar gibi oluyodu..
hıh evet resmen az önce buharlaştırıldım..
last.fm ortamında bol bol olan bi şey bu ve açıkçası mallığın daniskası olduğunu düşünüyorum..
hayır arkadaş yazmış mıyım? yazmışım.
cevap vermiş misin? vermişsin..
tamam konuşma devam etmiycek ama neden bu nefret anlamıyorum..
hadi benim yazdıklarımı sildin.. yok ettin beni..
neden kendi yazdıklarını da siliyosun be insan..?
bunu çık sık yapıyolar ve bir değil iki değil anlam veremiyorum..
nedenini bilen varsa açıklasın..

0 küçük şişe sallanıyor: