A hole on the toilet wall: çağrışım diyince sizinde içinizden oğluşum demek gelmiyo mu?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Mart 2009 Cumartesi

çağrışım diyince sizinde içinizden oğluşum demek gelmiyo mu?

peki ya evde babam bilgisayarı bıraksın diye beklerken aklıma yazıcak bi sürü şeyler gelmesine rağmen, emrenin bilgisayar şifresini öğrenmemle birlikte hepsinin birden zihnimden uçup gitmesi..
bi kere de şaşırt beni murphy.. bi kere yahu..
ayrıca şunca zaman murphy bey'i zenci olarak hayal eden ben şu an farkettim ki kendisi bildiğin beyazmış.. karbeyaz, pak beyaz..
bi de bi zamanlar simon diyor ki vardı..
küçüktük biz nickelodeon'da çıkardı, kısacık sürerdi..
onu da zenci gibi hatırlıyorum ama yalan olmasın şimdi..
böyle işte..

tam kapatmadan önce gelen editimsi (en nihayetinde daha kaydetmediğim bişeyi editlemiş sayılmam di mi):
bunca zaman yaşıtlarıma anlatmaya çalıştım,
kimse hatırlamadı..
ısrarla nickelodeon'da vardı dedim,
rugrats mi dediler..
hayır böyle tipler vardı, skeçler vardı içinde dedim,
bilmiyorum dediler..
buldum..
onları buldum sonunda..
nickelodeon ekranlarının en sevdiğim programıydı kendisi..

işte "all that" ta tam tam ta tam10 yıl sürmüş resmen.. tabi biz ilk zamanlarında izliyoduk (H)

0 küçük şişe sallanıyor: