A hole on the toilet wall: değişmiş diyolar

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Mart 2009 Cuma

değişmiş diyolar

peki ya herkes feysbuk naaptın iğrenç olmuşsun filan diye ağlarken benim feysbukumda hiç bi değişiklik olmaması merak ediyorum arkadaş naapmışlar feysbuka xD

2 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

bi fikrin olsun diye resim çektim ama şu iletilerin fln yazdığı kısımda görünen saçma sapan video paylaşımlarını kaldırmıştım ben bu benim elimden geçmiş hali;
feysbuk

**bushu** dedi ki...

uu cidden garip olmuş xD
teşekkür ederim pek muhterem bünyamin, sayesinde markımı dindirmiş oldum xD