A hole on the toilet wall: dünden kalanlar

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Mart 2009 Çarşamba

dünden kalanlar

Mesela ben bunları yazarken senin internet bağlantın var ama benim yok.. bi sor neden yok.. çünkü pek sevgili anneciğim modemin takılı olduğu ara kabloyu çıkarıp çamaşır makinesine takmış :/ mal gibi kaldım dahası çamaşırların bitmesine daha 1 saat var.. gidip yemek filan yiyim bari napiyim..

22:26- ders çalışmaktan bitap düşmüş internet

erişimi hasretiyle yanıp tutuşan bi büşü, odası

on buçukta yatmak ne demek ya?? Nası bi evde yaşıyorum allahım? ~22:35

Oh yeah buldum film izliyim o zaman ben.. yumurta’yı izliyim tam bi buçuk saatmiş.. ya da "be" mi izlesem?? Karar veremiyoruuuuum...~ 22:38

Yumurta’da 18. dakikadayız daha hiç bişey olmadı.. mesela ben şu an bunları yazarken film devam ediyo ama biliyorum ki hala hiç bişey olmuyo..~22:54




son nottan yaklaşık 12 dakika sonra makinanın bitmesini beklemekten ve "yumurta"dan bıktım ve yattım..

0 küçük şişe sallanıyor: