A hole on the toilet wall: hmm..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Mart 2009 Pazartesi

hmm..

yine geldim..
sözde bugün eve erken gelicektim çok yorulmuştum her akşam geç gelmekten filan ama
bunların sadece sözde olduğunu hepimiz biliyoduk,
çünkü bildiğin 5 gündür ne damlayı ne gizem'i görmüyodum,
ve böyle bi durum karşısında normal zamanlarda bile zamanında gelmezken
şu gün zamanında gelmem beklenemezdi..
hayır eğer beklediysen çok yanlış tanımışsın beni bebeyim..
15 günlük eksiklerimi tamamlayıp, kendimi güncelledim mutlu oldum filan..
sonra da eve geldim..
onun dışında aynı şeyler mezuniyet gerginlikleri filan..
üst kattaki bi takım insanlar mallaşmaya başlamışlar anladığım kadarıyla..
birileri adımızın arkasına saklanıyolar filan,
sonra bi öğreniyoruz ki oo neler neler demişiz haberimiz yok,
TM dolandırıcılık yapmış filan mesela bunları söylüyo insanlar
adeta onları tanımıyomuşcasına..
hayır tamam zaten işin içinde bi gerginlik vardoı ve olucağı belliydi ama
insanların saçma sapan konuşması sinirlerimi bozuyo..
tamam şu an çıkarlarımız uyuşmadığı için karşı karşıya kalmış olabiliriz belki ama bu yine de onları gerçekten sevdiğim -aramıza böyle saçma sapan şeylerin girmesine izin vermiycek kadar- gerçeğini değiştirmiycek,
şunca yıl kimseyle bırak kavga etmeyi doğru düzgün tartışmamışım bile ki bu da değişmiycek,
o yüzden saçma sapan şeyler uydururlarken bunu da göz önünde bulundursalar iyi olucak..

0 küçük şişe sallanıyor: