A hole on the toilet wall: i can see your mind

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Mart 2009 Perşembe

i can see your mind

*külotlu çoraplı tiyatro gösterisi diye arama yaparak nereye ulaşmaya çalıştığını anlayamadım açıkçası pek muhterem arama sahibinin.. hayır sonuçlarda da bişey yok yani acaba dedim yeni ilginç bişiler çıkmış benim mi haberim yok.. ve şu an da acaba baleden mi bahsediyo diye de düşünmüyo değilim açıkçası.. eğer öyleyse şu an sokaklarda kollarından tutulup gözlerinin içine bakılmak suretiyle "külotlu çorap değil o taaayt.." denilmesi gereken birileri başıboş geziyo olabilir..

*heri poter şarap kadehi filmin türkçesi diyen şahıs, bebeyim sen çok yanlış anlamışsın olayı yaa xD hayır bundan sonra ateş kadehini bulsan da beklentilerini karşılamıycak ben sana söyliyim, çok farklı şeyler arıyosun sen xD

*hardallılar aramasının sahibinin de doğru yolu bulmuş, huzura ermiş bi hardallı tavukburgersever olduğunu umut ediyorum.. değilse bile inanıyorum bi gün herkes doğru yolu bulucak, hardallı tavuk burgerin tek ve bir olduğunu kabul edicek..

*ayşe hanım bilmemkimi dudağından öpmüş.. çok şaşırdın di mi sen de xD

*bi de son zamanlarda seda sayan ankaralı turgut kavgası yine alevlenmiş galiba ankaralı turgutcular kısa bi aradan sonra geri döndü xD

0 küçük şişe sallanıyor: