A hole on the toilet wall: karnım tok sırtım pek

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Mart 2009 Salı

karnım tok sırtım pek

geldim bebeyim özlediniz mi beni??
ben de özlediğini düşünmemiştim açıkçası ama dedim bi umut beeeelki gelmişimdir aklına neyse artık kader xD
aslında anlatabiliceğim bi sürü şey var ama hangisini anlatsam karar veremiyorum açıkçası.
ama artık ben uzun saçlı etkin hoca görmüş bi insan olarak soğukkanlı olmayı öğrenmeliiiii,
işleri ve olayları sırasıyla aktarabilmeliyim di mi ama xD
harikaydı bu arada çok yadırgıycağımı düşünmüştüm ama yadırgamadım baya uzun saç ve etkin hoca olmuş yani, burger king'de şoklardan şoklara koşup, kendimi kaybetmemin alemi yokmuş..
her neyse nooldu bugün??
okula gittim pek tabii,
derse gir soru çöz dersten çıık bildiğin şeyler işte..
bizimkiler dün almanca dersinde hasibe hoca'ya milyonlarca kez 'meme' dedirtmişler arka arkaya bunun yaratığı mutluluk sarhoşluğu var üstlerinde tabii,
her neyse işte okulun ingilizce bilgi yarışması varmış öğleden sonra ona gittik vatan lisesi'ne
sunucusuna hasta olduk,
hatta o adam gelsin bizim okulda hoca olsun gerçekten harika günler yaşayabiliriz diye düşünüyorum..
konuşmasını görmen lazım..
aksan yapıcam diye öyle bi kasıyo ki, tek kelimeyle harikaydı anlatılmaz yaşanır..
e o zaman niye anlatıyorum??
bilemedim açıkçası..
bi de başında adamın biri istiklal marşı okuttu..
hayır istiklal marşı'nı biliyo olsa cidden sorun değil kimse güzel sesli olmak zorunda filan değil ama baya bildiğin yanlış okudu yani xD
ikinci kıtayı söyleyemedi kimse zaten herkes gülmemek için kasılmış,
pıfıhıpıfıhı diye çaktırmadan gülüyo filan..
kazandık tabii ki, okula geldik..
kantinde takıldık bişiler ,
okul çıkışı dersane,
soru çöz matematik çöz soru çöz..
akşam eve gel.
haa bi de ben demiştim ya et yemeden ne kadar dayanıcam bakalım diye biz ona 24 saat diyelim en iyisi çünkü yaklaşık yarım saat kadar önce iradesizliğime yenik düştüm..
bu kadar çabuk olmasını beklemiyodum açıkçası ben de ama kader xD xD
bu işte pek de bişey yokmuş,
sadece biz çok güldüğümüz için çok eğlenceli şeyler yapmışız gibi gelmiş yoksa bildiğin günmüş işte yahu xD

2 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

dimi ama tam bir üniversiteli pink floyd dinleyicisi profili..
ayrıca; sıkı tüt.

**bushu** dedi ki...

vallahi, harika yahu xD
eheh sıkı tüt xD
bi gün cem'i ağlatıcam buna inanıyorum xD xD