A hole on the toilet wall: kaş

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Mart 2009 Perşembe

kaş

benim sol kaşım biraz çılgın gibidir.
şöyle ki geceleri hep yüzüstü, yüzümün sol kısmı yastığa gelicek şekilde uyuduğum için sabah en azından bi iki teli kendi halinde takılırken bulurum.. inatçı bi mizaca sahip olduklarından düzelmezler de kolay kolay.. hatta hiç düzelmezler yani..
böyledir benim sol kaşım asidir..


not: bu arada uyku alışkanlıklarımla ilgili de bilgi vermiş oldum.. olur a ilerde uygunsuz şeyler yaşadığımız iddiasında bulunursan "her zaman yüzüstü kafası sağa dönük uyur.." diyebilirsin hatta çılgın kaşımı örnek verip iddianı güçlendirebilirsin.. sonra ben de çıkarır bu yazıyı gösteririm.. tarihe bak taa ne zaman yazmışım derim.. sen de iyi de daha sonradan yazıp tarihi o şekilde ayarlamış olabilirsin dersin.. ben de inkar ederim.. hangimizin haklı olduğu kanıtlanamaz.. ama ben haklıyım.. ve evet şu an çok canım sıkılıyo..

2 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

Bence de evet canın çok sıkılmış :D bilişim hukuku hızla gelişmekte(hukuk nasl glseblr?=§) yani 8de 7 sen haklı bulunursun :D rahat ol =)

**bushu** dedi ki...

oo yeah ama sen bunu dedikten sonra kimse yanşamaz zaten iftira atmaya filan artık xD