A hole on the toilet wall: konuşmak istemiyorum hiç

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Mart 2009 Perşembe

konuşmak istemiyorum hiç

resmen bütün gün bilinmeyen bi sebepten sağa sola çemkirdikten sonra dersaneye gittim.
bu arada arkadaşlarımın en sevdiğim özelliklerinden biri de kafamı kitaba veya bi şeye gömüp ortamdan soyutladığımda can sıkmamaları,
gerektiğinde rahat bırakmaları..
bunun için kendilerine kocaman bir alkııış xD
her neyse kral tv'nin harikulade (!?*) klipleri beni biraz kendime getirdi..
ardından biyoloji dersine girip 10 dakikalık arayla ilki 1 saat, ikincisi 40 dakikalık işkencelerden sağ çıkmayı başardım.


bi de bi ara emniyet'e gidip pasaport işlerini halletmem lazım geliyo fakat okul dersane derken resmen hiç zamanım yok, zaman yaratılması lazım.. üstelik bu zamanın anne ve babayla da uyumlu olması lazım malum henüz reşit değilim, dolayısıyla beraber gitmemiz gerekiyomuş..
hayırlısı..

0 küçük şişe sallanıyor: